Angry Warriors
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ansøgning fra Tekanden

Go down

Ansøgning fra Tekanden Empty Ansøgning fra Tekanden

Indlæg  Tekanden on Søn nov 21, 2010 2:02 pm

In-Game

IG(In Game)-Navn:
Tekanden

TS/Total Score:
77,061

GS/General Score:
4,319

AP/Angrebspoints:
3,886

FP/Forsvarspoints:
2,166

Aktivitet(Hvor mange timer om ugen, spiller du ca?):
Er online nok sådan 1/4 del af dagen, så ca. 42 timer... Men meget af det er når jeg er i skole (Ikriam passer perfekt at tjekke engang imellem når man lige har brug for et minuts pause fra en kedelig time...). Men i skal vide at jeg helt prioritere helt klar IRL events over Ikariam så der er ofte hvor jeg ikke er online nogle gange i 3-5 dage, eller en weekend.

Hvad forventer du at -AW- kan gøre for dig?:
Har ikke de store forventinger... men regner dog med at i kan bringe mig en masse krig, da krig både er den hurtigeste vej til ressourcer og uden tivl det aspekt i ikariam jeg finder mest interessant(det er nok også grunden til at jeg har forsat med at spille det spil).

Hvorfor har du valgt at ansøge ved -AW-?:
Fordi jeg syntes at jeres alliance beskrivelse passer godt til mig...

Har du været i tidligere alliance, og hvorfor er du ikke der mere?:
Var med i Bloodlust, som er den eneste alliance jeg har været med i. Blev opløst under krigen mod HBS/HBS W for lidt under en uge siden.

Hvor lang tid har du spillet Ikariam(ca.)?:
Omkring 2 måneder, men er lagt fra sikker... Men har også spillet Ikariam på gamma-severen før (hvor jeg også hed Tekanden)

Kender du nogen i alliancen, hvem?:
Nope...

Real Life

Hvor gammel er du?:
19

Hvad beskæftiger du dig med(Uddannelse, arb. etc.):
Går på HTX som tredje års elev.

Sidst rettet af Tekanden Søn nov 21, 2010 2:03 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Glemte en ting...?)

Tekanden

Antal indlæg : 1

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum