Angry Warriors
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

imellem10og250bogstaverkk

Go down

imellem10og250bogstaverkk Empty imellem10og250bogstaverkk

Indlæg  SirNeelix Lør Nov 20, 2010 9:31 am

In-Game

IG(In Game)-Navn: Sirneelix

TS/Total Score: ca. 86662

GS/General Score: 4111

AP/Angrebspoints: 6921

FP/Forsvarspoints: 1876

Aktivitet(Hvor mange timer om ugen, spiller du ca?): er næsten online hverdag i mine vågne timer, så et gæt ville være 70-100 timer, da jeg også ligger inde med et skadet knæ er jeg endnu mere online her for tiden.

Hvad forventer du at -AW- kan gøre for dig?: Fælles plyndring, hjælp i større krige mod store alliancer. Gøre spillet en smule sjovere og åbne nogle flere muligheder i spillet, måske noget bytning af ressourcer.

Hvorfor har du valgt at ansøge ved -AW-?: Lyder som en meget basal guild der er hvad jeg søger efter, krigsaktive, ambitiøse og aktive. Min bror havde også snakket om at joine den(tekanden) så tænkte at jeg ville smide en apply.

Har du været i tidligere alliance, og hvorfor er du ikke der mere?:
Ja, den gik i opløsning pga. lederen leavede(hvis i vil vide hvorfor skriv venligst)

Hvor lang tid har du spillet Ikariam(ca.)?:
har spillet på den her bruger i et par måneder ville jeg tror, havde dog en bruger før det som jeg også havde spillet på i et par måneder så halvt år + ville jeg tro

Kender du nogen i alliancen, hvem?:
desværre ikke, ser dog frem til at møde nye mennesker.

Real Life

Hvor gammel er du?: 18

Hvad beskæftiger du dig med(Uddannelse, arb. etc.): Er under uddannelse på HTX, grenå tekniske skole. Arbejder ofte med computer i timerne, så kan næsten være online i alle mine vågne timer.

Sirneelix, skriv bare ingame hvis det er noget.

SirNeelix

Antal indlæg : 1
Join date : 20/11/10

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum